VARER KJØPT PÅ NETTBUTIKKEN

Retur & Angrerett – nettbutikk

I henhold til kjøpsloven har du 30 dagers angrerett (åpent kjøp) når du handler i vår nettbutikk. Dette gjelder ikke spesialbestillinger som f.eks. spesial tilpasninger eller produkter med gravering. Vær oppmerksom på at det er ikke angrerett på varer kjøpt i vår fysiske butikk.

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Varen må sendes til vår returadresse innen 30 dager etter du mottok din ordre. Du er selv ansvarlig for å dekke fraktkostanden hvis du ønsker å returnere en vare. Vi anbefaler at du sender pakken med sporing via Posten. Ved retur må varen være ubrukt, merkelapper må ikke fjernes og varen sendes i retur i sin originale emballasje. Ta kontakt med oss på e-post hvis du ønsker å benytte deg av angreretten. Fyll ut angrerettskjema som du mottok sammen med din ordre og sørg for at varen/e er forsvarlig innpakket. Beløpet/faktura oppdateres når vi har mottatt din retur, dette kan ta ca 10 virkedager inkludert forsendelsestid. Du vil motta en bekreftelse fra oss når din retur er registrert.

Reklamasjon

Ved reklamasjon ta kontakt på post@norun.no ved en eventuell retur. Dersom varen er skadet ved levering så skal dette snarest meldes inn til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir oss en full beskrivelse av skader som har oppstått slik at vi kan løse problemet så fort som mulig.

 

Returadresse: Melingsiden 22, 4056 TANANGER